About Me

My photo
Belgium
Begin 2005 vroegen wij ons af: Doen we het of doen we het niet? Dat werd dus ook de eerste titel van dit blog. En we besloten dat we het wilden doen: verhuizen naar Amerika. Via het bedrijf waar mijn man voor werkt. Maar veel gepalaver en enkele reorganisaties verder, zitten we nog steeds in Belgie. We geven de moed niet op, doen ondertussen ook mee aan de Green Card Lotery, en wachten... Vandaar ook dat ik eind februari 2008, meer dan 3 jaar later, dit blog een nieuwe titel gaf: Quiévrain: wachten. De uitleg waarom staat in mijn posting van 28 februari 2008... Wanneer kunnen we gelost worden?

Thursday, April 10, 2008

Ponnekeswandeling

Zondag hadden we dus Ponnekeswandeling. Vroeger organiseerde de fokker dat 2 keer per jaar, maar sinds ze gestopt zijn met de kennel blijft Gie dat gelukkig toch nog verder doen.
Dus, Gie, bedankt! Alsook voor Frie, de broodjesmakers, en natuurlijk de ouders van Frie die lekkere soep gemaakt hadden waarmee ze ons onderweg kwamen bevoorraden:
Photobucket
Dit is Gwesdie, de mama van onze hond. Zij heeft de wandeling heel kranig meegemaakt, want spijtig genoeg heeft ze lymfekanker en zij zal waarschijnlijk de zomer niet meer halen. Zonde, ze is nog maar 12 jaar... Echt een hond met karakter!

Sven en Mieke, de eigenaars, hebben ondertussen ook een nieuw pupje, pas opgehaald in Polen:
Photobucket

Ondanks de voorspelling van veel nat en winterse buien, hebben we geen spatje regen gehad en zag de lucht zowaar soms blauw!

En natuurlijk ook nog even onze Dusza:
Photobucket

Photobucket

Nog enkele fotootjes van de wandeling:
Photobucket

Photobucket

Photobucket

7 comments:

Annemiek said...

Mooi zo'n wandeling. Wat een heerlijke wollebal, die pup!

Anonymous said...

Heerlijk zo wandelen met de honden. Dat mis ik enorm.

Petra said...

Oh wat leuk.
Toevallig was er vrijdag hier bij de Beardie tentoonstelling ook een Pon. Baasjes hadden een Pon en een Beardie ;-)

Anonymous said...

Lijkt me heerlijk, zo'n wandeling met voorziening van soep en broodjes!

Kijk ik nu dubbel of staat er een foto 2x op?

Groetjes,

Anonymous said...

Leuk zo'n wandeling, voor mensen dier!

Petra said...

Wat een lieve wolbalen zijn die hondjes! Vooral het puppy is om op te eten. Gezellig, hoor, zo'n wandeling!

kastelke said...

@Hilde: je hebt gelijk hoor! In mijn enthousiasme stond er inderdaad een foto dubbel.