About Me

My photo
Belgium
Begin 2005 vroegen wij ons af: Doen we het of doen we het niet? Dat werd dus ook de eerste titel van dit blog. En we besloten dat we het wilden doen: verhuizen naar Amerika. Via het bedrijf waar mijn man voor werkt. Maar veel gepalaver en enkele reorganisaties verder, zitten we nog steeds in Belgie. We geven de moed niet op, doen ondertussen ook mee aan de Green Card Lotery, en wachten... Vandaar ook dat ik eind februari 2008, meer dan 3 jaar later, dit blog een nieuwe titel gaf: Quiévrain: wachten. De uitleg waarom staat in mijn posting van 28 februari 2008... Wanneer kunnen we gelost worden?

Thursday, November 22, 2007

Happy Thanksgiving

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Op deze speciale dag heb ik toch even de tijd genomen om nog een berichtje te schrijven. ’t Is hier deze week al heel hectisch geweest (we zijn volop bezig om het herinrichten van de slaapkamers, dat wil zeggen: mooie (dek)beddensetten uitkiezen, de bijpassende tinten verf zoeken, meubilair verschuiven, … En ondertussen kreeg ook het waterbed een lek en werkte het pompje niet dat men ons in de winkel meegegeven had en moesten we het dus manueel afpompen… (neen, op zich geen ramp, we vonden het bed al versleten en er is een nieuwe besteld, afgelopen nacht sliepen we op de logeerkamer)

Mag ik met een vrolijke noot eindigen?

Thanksgiving Divorce

A man in Phoenix calls his son in New York the day before Thanksgiving and says,"I hate to ruin your day, but I have to tell you that your mother and I are divorcing; forty-five years of misery is enough.

"Pop, what are you talking about?" the son screams. We can't stand the sight of each other any longer," the father says. "We're sick of each other, and I'm sick of talking about this, so you call your sister in Chicago and tell her."

Frantic, the son calls his sister, who explodes on the phone. "Like heck they're getting divorced," she shouts, "I'll take care of this,"

She calls Phoenix immediately, and screams at her father, "You are NOT getting divorced. Don't do a single thing until I get there. I'm calling my brother back, and we'll both be there tomorrow. Until then, don't do a thing, DO YOU HEAR ME?" and hangs up.

The old man hangs up his phone and turns to his wife. "Okay," he says, "they're coming for Thanksgiving and paying their own way."


Bron
Er staat ook nog een leuke cartoon (die met die blinde boer), maar het lukte mij niet om deze hier over te nemen, de boer komt er goed op te staan maar de tekst valt om een of andere reden weg...

7 comments:

Anonymous said...

Leuk die grapjes! Vooral die boer hihi, arme kalkoenen.
Heerlijk om eens nieuwe dekbedden enzo te hebben. Dan krijgt je kamer gelik weer een ander tintje.
Groetjes, Manon

Petra said...

Hi hi hi, dat is ook een manier om de familie bij elkaar te krijgen.
Ook voor jullie Happy Thanksgiving!

MissFluffy said...

Die is wel heel leuk !
Happy Thanksgiving

Groetjes Nancy

Jasmino said...

Ha ha ha, die is wel heel grappig!

Anonymous said...

'k Ben net terug van een Thanksgiving Dinner. Wou dat ik ze ervoor had gelezen, dan had ik ze kunnen vertellen. Echt grappig!!

Groetjes,

Anonymous said...

BIj een water bed heb ik altijd visioenen van water dat er uit lekt.

De slapkamer ernieuwe staat hier nog op mijn lijst met ...x dingen. Vrees ook nog een ver naar onder..

Succes met uitkiezen.
Ge Petra

Annemiek said...

Prachtig stukje!!